Založ si blog

Keď dualita privádza do šialenstva. . .

Len na začiatok, článok nie o nejakom schizofrenikovi, ale o mne. O mne človeku ktorý je z jedného zvláštneho znamenia. Áno, tušíte dobre podaktorí, zo znamenia duality teda nás vzdušných blížencov. A možno tušíte že to tu bude celé spomínane o vzťahoch medzi mnou teda mužom a inými ženami ktoré som poznal a ktoré poznám.

Ako správny duálny blíženec mám v sebe dve osoby, ktoré sú zároveň dvaja najlepší priatelia a zároveň dvaja úplný oponenti s rôznym vkusom a štýlom. Títo dvaja vo mne neustále bojujú a myšlienkami sprevádzajú po celé dni a po celý môj život. No možno život nie, sám neviem, možno od vtedy keď som sa tomuto začal venovať. Tomuto myslím znameniam, ľudom ako som sa ich naučil vnímať podľa pohľadu a detailov. Aby som vás tu nepriviedol do zmätku, tak myslím ľudom ale vo väčšine ženám, teda opačnému pohlaviu. A čím som starší tým ma privádzajú dakedy do neskutočného šialenstva, raz ich milujem a raz nenávidím. A tieto ,,stavy“ mávam často, z minúty na minútu z hodiny na hodinu, ako keby vo mne niekto prepol stanicu a zrázu sú myšlienky niekde inde. Ale prečo to tak je? Vie mi to niekto normálne vysvetliť?.. nemyslím teraz aby mi nejaká veštica začala rozprávať o tom kde sú hviezdy, stačil by človek kto sa tomu venuje nejaký ten rok.

No spať k veci, k tomu ako som si začal pri prvom kontakte všímať to čo možno nik iný  nie. Sú to ruky, áno je to k počudovaniu ale sú to ruky, resp. vrchná strana dlane, prsty a nechty. Nedá sa to tu opísať aký typ vo mne čo vzbudzuje, ale ide o inštinkt ktorý mi dáva najavo či dotyčná bude pre mňa niečo znamenať alebo nie. Už som si veľa krát povedal všimni si postavu a potom detaily lebo sa zaľúbiš.. a už sme doma. Pred nejakou tou dobou som mal tú česť, možno náhodou a možno osudom poznať jednu ženu. Ktorá vo mne prebudila nepoznané, to čo som o sebe nevedel a zároveň sa mi pri nej dualita neskutočne prejavuje. A keď sa zamyslím tak ďakujem jej že tu toto celé teraz píšem. Je až neskutočné ako pri nej som nerozhodný čo chcem a po čom túžim. V jednom okamihu pre mňa ako keby nič neznamenala, proste normálna baba s ktorou kecám ako kamarát nič viac. A v zapätí vo mne jedným úsmevom prebudí zvláštnu túžbu, túžbu poznať ju viac, zblízka, dotýkať sa jej bozkať ju, milovať.

Svojou ohnivosťou leva a šarmom vzbudzuje to čo len tak každý deň nepoznám.. Ano je to lev, znamenie ktoré mi dáva najviac, s ktorým si rozumiem perfektne, a ženy v tomto znamení sú akokeby iné než ostatné, majú svoju hrdosť a okúzliť ich je naozaj ťažké. Slová más pekné oči tu neplatia treba byť originálny, netlačiť na ňu, tým ako keby ste si zatvárali pred ňou trezorové dvere, ktoré sa potom ťažko otvárajú späť. A čo je zaujímavé ako keby vám rozumeli, a dokázali pochopiť tie dve vaše osoby naraz, pričom samy nevedia že tá druhá osoba vo vás je jej skoro ukradnutá. Ale vždy vo vás niečo zanechajú, ako keby ,,labou“ a pazúrom leva vo vás spravila ryhu v srdci, v hlave a myšlienkach na ktoré sa nezabúda..

Keď si toto niekto z čitateľov prečíta, teda dúfam že ich bude veľa pomyslí si jedno ,,veď je zaľúbený“. Ale či je to pravda to sám neviem. He no teda viem, jedno moje JA je a druhé moje JA nie. Potom myšlienky sú dvojaké a činy tiež, raz ju mám chuť poslať kade ľahšie, preč z môjho života nech mám pokoj, ale stačí mi krátky rozhovor a šaliem. Šaliem z toho ako môže na  mňa tak pôsobiť a že prečo ,,čas“ chcel aby mi skrížila cestu…

A ako plynie čas a stránky osudu, tak budú možno plynúť aj písmená, riadky a vety v ďalšom článku..

 

Ďakujem, s pozdravom Sergej..

Každý sme si strojcom svojho šťastia, ale čo osud?

13.02.2013

Veru tak mňa napadlo, keď som premýšľal ako nadviazať tému s môjho predchádzajúceho článku ,,Keď dualita privádza do šialenstva“.. samozrejme ako predtým vo mne hrali dve osoby, či písať alebo nie. A pre toho kto si predošlý článok prečítal, tak odpoveď nemám, stále neviem prečo mi dotyčná skrížila cestu.. A tak ako som sa zamýšľal listoval som si [...]

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie práve NR SR, budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 5184x
Priemerná čítanosť článkov: 2592x

Autor blogu

Kategórie

Archív